SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

1.     SPLOŠNO

Splošni pogoji spletne trgovine Papilio, Viktorija Krmelj s.p. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZeKom-1).

Splošni pogoji poslovanja zajemajo pravice in dolžnosti kupca in spletne trgovine papilio.si (v nadaljevanju ponudnik, spletna trgovina ali prodajalec) ter urejajo poslovni odnos med njima.

Spletna trgovina si pridržuje pravico spremembe splošnih pogojev poslovanja, brez predhodnega obvestila o spremembi. Splošni pogoji poslovanja, veljavni na dan nakupa, so za kupca zavezujoči, zato vam svetujemo, da si jih vedno preberete zaradi morebitnih sprememb. Kupec je ob vsaki oddaji naročila tudi opozorjen na splošne pogoje poslovanja in mora označiti, da je z njimi seznanjen.

2.     OSNOVNI PODATKI PONUDNIKA

Ime: VIKTORIJA KRMELJ

Naslov: ZMINEC 132 4220 ŠKOFJA LOKA

Davčna številka: 57261687

Zavezanec za DDV: NE

Matična številka: 8771642000

Datum vpisa v register: 1.12.2020

Glavna dejavnost (SKD): 47.910

Elektronski naslov: info@papilio.si

Spletna stran: https://www.papilio.si

TRR:SI56 0700 0000 3602 282

3.     OPREDELITEV POJMOV

Spletna trgovina je namenjena  (predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. ) Upravlja jo podjetje Papilio, Viktorija Krmelj s.p.

Kupec je vsaka pravna ali fizična oseba, ki je v spletni trgovini papilio.si opravila nakup.

Kupec ob zaključku vsakokratnega nakupa potrjuje, da sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na tej strani in druge objavljene pogoje ter spremembe, ki jih bo ponudnik objavil na teh straneh.

Delovni čas podjetja Papilio, Viktorija Krmelj s.p je po dogovoru. Osebni prevzemi so možni samo ob predhodnem dogovoru o uri in mestu prevzema.

Uporabnik je fizična ali pravna oseba, ki uporablja spletno trgovino, torej kupec. Registriran uporabnik je fizična ali pravna oseba, ki se je v spletni trgovini registrirala kot registriran uporabnik.

Prodajna ponudba je ponudba, ki jo predstavljajo izdelki, predstavljeni na spletnem naslovu spletne trgovine.

Jezik poslovanja je slovenski. Prodajna pogodba med kupcem in prodajalcem je sklenjena v slovenskem jeziku.

Sedež ponudnika je na naslovu Zminec 132,  4220 Škofja Loka.

Dostavljavec je delavec dostavne službe, ki kupcu, kateremu je bilo blago poslano, po pošti izroči pošiljko.

4.     DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, davčna in matična številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene,
  • način plačila in dostave ter stroški dostave,
  • rok v katerem je še možno odstopiti od pogodbe,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.

5.     REGISTRACIJA

Za uspešen nakup je registracija kupca je obvezna. Vneseni podatki bodo varovani skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in se ne bodo uporabljali za noben drug namen, razen za obdelavo kupčevih naročil.

Ob registraciji v spletni trgovini obiskovalec pridobi uporabniško ime (njegov naslov elektronske pošte) ter geslo. Z registracijo, prijavo na e-novice ali izvedenim naročilom obiskovalec postane uporabnik. S tem, ko uporabljate spletno trgovino prav tako pa tudi s prijavo in registracijo na spletnem mestu, se šteje, da ste kot uporabnik seznanjeni s splošnimi pogoji uporabe in jih v celoti sprejemate.

6.     PONUDBA, CENE, DOBAVNI ROKI

Vse cene v spletni trgovini so objavljene v EUR in ne vključujejo davka na dodano vrednost (DDV), ker se DDV na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV ne obračuna (ponudnik ni zavezanec za DDV). Cene veljajo do spremembe in jih lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V nasprotnem primeru si ponudnik prislužijo pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe ter stranki vrne plačano kupnino. Če kupcu sprememba ne ustreza ima pravico od nakupa odstopiti.

Vabljeni, da pišete zasebno sporočilo, če imate kakršna koli vprašanja oziroma potrebujete kakršne koli informacije o izdelkih iz ponudbe ali izdelkih, ki vam jih izdelamo po naročilu.

7.     DARILNI BON

V ponudbi spletne trgovine najdete tudi Darilne bone (v nadaljevanju tudi bon), s katerimi lahko obdarujete vaše bližnje.

Darilni bon je potrebno vnovčiti v enkratnem znesku. To lahko storite na spletni strani  papilio.si ali na elektronskem naslovu info@papilio.si ali preko socialnih omrežij. Ponudnik kupcu darilni bon izda v fizični obliki. Na njem je jasno določen znesek v EUR ter datum veljavnosti bona (1 leto). Številka bona, ki je na njem jasno zapisana je tudi ključen podatek, saj z njo kupec dokazuje upravičenost. Bona v nobenem primeru ni možno zamenjati za gotovino. Z darilnim bonom ni možno kupiti drugega ali več drugih bonov. Za izgubljene ali ukradene darilne bone ponudnik ne odgovarja. Darilni bon je prenosljiv, kar pomeni, da ima vsakokratni imetnik darilnega bona pravico do plačila z darilnim bonom ob njegovi predložitvi, brez kakršnekoli identifikacije. Če je darilni bon ponarejen, se šteje za neveljavnega.

Ponudnik se zaveže darilni bon sprejeti kot plačilno sredstvo za izdelke, ki jih ponuja, vendar samo za čas veljavnosti bona. Če je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora kupec, ki bon uveljavlja, razliko doplačati.

Pravice in obveznosti, ki izhajajo iz darilnega bona, prenehajo s tem, ko ga ponudnik sprejme kot plačilo za blago, s potekom veljavnosti darilnega bona ali če postane darilni bon neveljaven iz drugih razlogov.

Na darilnem bonu spletne trgovine so ključni podatki: Podpis osebe, ki je bon izdala (ponudnika), datum veljavnosti darilnega bona (1 leto) in številka bona. Če na darilnem bonu ni vseh naštetih podatkov ali kateri od podatkov manjka, je darilni bon neveljaven.

Ko kupec prejme bon od ponudnika, naj le ta preveri ali vključuje vse podatke. Kasnejših reklamacij ne moremo upoštevati. Na darilnem bonu ni dovoljeno ničesar pisati, brisati, črtati ali ga na kakršen koli drug način spreminjati. V tem primeru je darilni bon neveljaven.

Koriščenje darilnega bona

Če bon koristite po dogovoru s spletno trgovino na socialnih omrežjih ali preko elektronskega naslova info@paipilo.si, boste številko bona in znesek navedli v sporočilu.

Če bon koristite preko spletne strani PAPILIO boste številko bona vnesli v za to namenjeno polje pri zaključevanju nakupa in se vam znesek avtomatsko odšteje od končnega zneska nakupa.

Znesek nakupa mora biti nujno enak znesku darilnega bona ali večji.

Bon mora biti, na datum koriščenja oziroma vnovčenja, veljaven (datum veljavnosti).

  • KODA ZA POPUST in DRUGI POPUSTI

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine in je časovno omejena. Po izteku tega roka je koda za popust neveljavna. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu ponudnika ali v drugih medijih.

Pri oddaji naročila v nakupovalni košarici lahko uporabnik vpiše veljavno kodo za popust v za to namenjeno polje ob zaključevanju naročila. Ko kupec vpiše kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Kupec nadaljuje z ostalimi postopki nakupa v nakupovalni košarici.

Kode za popust se ne seštevajo, razen v kolikor je to navedeno drugače in ne veljajo na izdelke v akciji, razen če je tako določeno. Kode za popust ne veljajo za nakupe darilnih bonov.

Poleg dane kode za popust se v spletni trgovini lahko najdejo tudi druga znižanja. Ta znižanja so jasno navedena ob izdelku, na katerega se znižanje nanaša. Popustov ni mogoče zamenjati v denarna izplačila. V kolikor kupite izdelek pred popusti, niste upravičeni do dodatnih popustov, četudi so znižani enaki izdelki.

9.     NAROČANJE

Na strani pod zavihkom Trgovina najdete izdelke, ki so v prodajni ponudbi spletne trgovine.

Ob vsakem izdelku je simbolična slika izdelka in opis izdelka. Kupec lahko naroči izdelke, ki so prikazani v spletni trgovini ali odda naročilo za izdelavo določenega izdelka. Če želi kupec izdelek, ki ga v redni ponudbi trgovine ne najde, v drugi barvi ali personaliziran izdelek, potem prosimo, da nas kontaktira na elektronski naslov  info@papilio.si . Če bomo vaše želje lahko realizirali, boste lahko oddali naročilo.

Kupec izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah. Naročila sprejemamo preko nakupa v spletni trgovini, preko elektronskega naslova info@papilio.si ali Fb omrežja.

Stroški pošiljanja in pakiranja se prištejejo končnem znesku v zadnjem koraku nakupa.

  • primeru, da naročenega artikla ni več na zalogi ali v primeru očitno napačne cene izdelka, ki lahko nastane zaradi napake pri elektronskem prenosu podatkov, si prodajalec pridržuje pravico, da naročilo zavrne, kupcu predlaga nakup podobnega, alternativnega izdelka, ki ga ima na zalogi ali kupcu predlaga naročilo po trenutno veljavni prodajni ceni. Kupec lahko novo ponudbo sprejme ali brez kakršnihkoli stroškov zavrne in odstopi od naročila.

Naročanje je možno 24 ur na dan, 7 dni v tednu, vse dni v letu. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila.

Ponudnik spletne trgovine zagotavlja 100% varen nakup, pravico do odstopa ter vračilo blaga.

  1. IZDAJA RAČUNA

Ponudnik po odpremi naročenih artiklov kupcu pošlje in izda račun z razčlenjenimi stroški v pdf formatu na elektronski naslov kupca. Ter ga tudi v fizični obliki pošlje v naročilu.

11.PLAČILO

  • Plačilo po predračunu oziroma nakazilo na TRR – ob nakupu prejmete obvestilo z vsemi potrebnimi podatki za izvedbo nakazila. Dokler obvestila ne prejmete na vaš elektronski naslov, kupnine ne nakazujte. Strošek pošiljanja in pakiranja je 3,50 EUR, pri nakupu nad 80,00 EUR te stroške krije ponudnik. Rok plačila predračuna je 4 delovne dni. Po poteku roka za plačilo ponudnik ni dolžan jamčiti dobave oziroma rezervacije za naročene izdelke.
  • Osebni prevzem – Samo po predhodnem dogovoru o uri in mestu prevzema na elektronski naslov info@papilo.si.  Pri osebnem prevzemu poštni stroški odpadejo,

12.DOSTAVA

Pogodbeni dostavljavec je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Stroške poštnine in pakiranja krije kupec in znaša 3,50 EUR za Slovenijo. Pri nakupu nad 80,00 EUR je strošek pošiljanja in pakiranja (za Slovenijo) za kupca brezplačen.

Pri morebitnem naročilu iz tujine, se stroški pošiljanja in pakiranja povišajo, (za koliko je odvisno od države, kamor se pošilja). O tem je kupec naknadno obveščen preko maila, ki ga je podal ob naročilu.

Možen je tudi osebni prevzem, po predhodnem dogovoru o uri in mestu prevzema, na elektronski naslov  info@papilo.si  in predhodnem plačilu na TRR.

Poškodovana pošiljka

Če je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Paket prinese na pošto v enakem stanju, kot ga je prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) ter izpolni reklamacijski zapisnik.

Ponudnik bo skupaj s Pošto Slovenije poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Ponudnik ne nosi odgovornosti za poškodovane ali izgubljene pošiljke.

13.HRANJENJE NAROČILA

Naročilo oziroma sklenjena nakupna pogodba je shranjena pri ponudniku, kupec pa lahko zgodovino naročil spremlja na svojem profilu.

14.OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Ponudnik si po svojih najboljših močeh prizadeva zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu se lahko lastnosti izdelkov, zaloge, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V tem primeru bo kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Vse fotografije je potrebno jemati kot simbolične, saj ne zagotavljajo vseh lastnosti izdelka (barvno odstopanje in podobno). Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine (tekstovnega ali slikovnega materiala).

Ponudnik bo opozorila sprejel resno in popravil objavljene informacije, če bo presodil, da so napačne. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v spletni trgovini, ali začasnega nedelovanja spletne trgovine.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo uporabniki spletnega mesta. Ponudnik mnenja pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih uporabnikov in ne nosi nobene odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

15.VAROVANJE PODATKOV

Lastnik spletnega mesta papilo.si zagotavlja varovanje osebnih podatkov, ki bodo uporabljeni izključno v namene obveščanja o poteku naročila (v primeru, da obiskovalec v spletni trgovini opravi nakup) ter na željo kupca za obveščanje o novih izdelkih in akcijah. Lastnik jamči, da bodo podatki obiskovalcev in uporabnikov uporabljeni le v namen nemotenega poteka naročil.

Ponudnik zagotavlja, da bodo vaši osebni podatki obdelani zgolj za namene, s katerimi izrecno soglašate. Privolitev v posredovanje osebnih podatkov je prostovoljna, soglasje pa lahko kadarkoli prekličete s sporočilom na elektronski naslov info@papilio.si. V primeru, da osebnih podatkov ne posredujete ali v kolikor soglasje prekličete, upravljavec osebnih podatkov ne more izpolniti namena, za katerega se podatki zbirajo.

Več o varovanju osebnih podatkov oziroma o politiki varovanja podatkov si lahko preberete v dokumentu Politika zasebnosti in varovanje osebnih podatkov

16.E-NOVICE

Uporabnik se s prijavo na e-novice strinja, da ga obveščamo o novostih in akcijah na našem spletnem mestu. Ponudnik se obvezuje, da elektronskega naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi.

S tem, ko se uporabnik prijavi na e-novice se šteje, da je seznanjen z Politiko varovanja osebnih podatkov spletne trgovine in jih v celoti sprejema.

Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic preko elektronskega naslova info@papilo.si.

17.INTELEKTUALNA LASTNINA

Spletna trgovina je last podjetja Papilio, Viktorija Krmelj s.p., ki spletno trgovino tudi upravlja in z njo vse vsebine, logotipi, fotografije in ostala avdiovizualna ter tekstovna dela. Z vsem omenjenim ima pravico razpolagati samo podjetje. Uporabnik spletne strani ima pravico dostopa do spletnega mesta, registrirani uporabnik pa ima poleg pravice dostopa do spletnega mesta tudi pravico uporabe aktivnosti, ki jih lahko uporablja kot registrirani uporabnik. Z dostopom do spletnega mesta se uporabniku dovoli, da lahko omejeno, ne izključno in le za zasebne namene uporablja vsebino spletnega mesta pod pogoji iz teh splošnih pogojev uporabe. Vsako drugo reproduciranje ali druga uporaba kateregakoli elementa na portalu ali za katerikoli drug namen, vključno z komercialno uporabo, ali za tretje osebe je prepovedano brez vnaprejšnjega pisnega soglasja podjetja Papilio, Viktorija Krmelj s.p.

18.ZAVRNITEV NAROČILA

Spletna trgovina si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal predračun, mu v tem primeru vso kupnino vključno s stroški dostave nakažemo na njegov račun.

19.VRAČILO IZDELKA IN ODSTOP OD NAKUPA

V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelkov odstopi od pogodbe (pogodba je sklenjena ob potrditvi nakupa) in ni dolžan navesti razloga za odstop. Pri tem lahko kupca bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona. Kupec ponudnika o odstopu obvesti na elektronski naslov info@papilio.si   Rok vračila začne veljati naslednji dan, ko kupec izdelke prevzame. Kupec mora prodajalcu vrniti izdelke v roku 14 dni od dne obvestila, da od nakupa odstopa. Ponudnik vrne kupnino na kupčev račun v roku 14 dni od prejetja izdelkov.

Izdelek, ki ga kupec vrača, mora biti nerabljen in nepoškodovan. Ne sme biti nošen, opran ali na kak drug način prirejen kupčevim osebnim potrebam. Izdelek mora ustrezati vsem tem pogojem, če ne vračilo ali menjava nista možna.

Izdelkov, ki so narejeni po kupčevih željah ali so personalizirani, ni mogoče vrniti ali zamenjati. To je določeno z ZVPot, člen 43č, točka 2. Izdelek je narejen po kupčevih željah, ko je personaliziran, je podaljšan ali skrajšan in podobno.

Izdelek, ki ga kupec vrača, pošlje po pošti nazaj ponudniku, stroške pošiljanja krije kupec.

Ponudnik vrne kupcu kupnino v roku 14 dni od prevzema vrnjenih izdelkov.

20.REKLAMACIJA – stvarna napaka

Napaka je stvarna, kadar izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali promet; kadar izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana; kadar izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno dogovorjene oziroma predpisane; ko je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v 14 dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik po svoji izbiri zahteva: odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo izdelka ali vračilo plačanega zneska. Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Če so dostavljeni napačni izdelki, kupec vrne dostavljene izdelke in jih bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. V tem primeru ponudnik krije stroške poštnine. Ponudnik ne krije stroška vračila reklamiranih izdelkov, v kolikor ni bila ugotovljena napaka iz ponudnikove strani. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo neuporabljeni, nepoškodovani in v enaki embalaži. Prvotno dostavljene izdelke vrnite neuporabljene, nepoškodovane in v enaki embalaži, ustrezno zavarovane pred poškodbami med transportom – zapakirane v embalažo, primerno za pošiljanje.

21.PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov.

Bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, je njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira za potrošnika pri sprožitvi spora pred sodiščem.

Ponudnik si prizadeva in posveča veliko pozornosti temu, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Pritožba se odda preko elektronskega naslova info@papilio.si . Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Postopek obravnave pritožbe je zaupen, ponudnik si bo po svojih najboljših močeh prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V kolikor morebitni spori niso rešljivi sporazumno, bo za to pristojno sodišče na stalnem prebivališču kupca.

V Škofji Loki velja od 1.12.2020